Zanim podejmiesz współpracę

Czym wyróżniam się od innych trenerów i dlaczego warto postawić na mnie?

Przeczytaj zanim podejmiesz współpracę!

Moja oferta współpracy posiada rożnego rodzaju pakiety, które na ogół obejmują okres jednego miesiąca. Dlaczego? Wszystko wyjaśnię poniżej.

Często możecie spotkać się z różnego rodzaju ofertami innych trenerów, którzy na ogół oferują plany dietetyczne i treningowe na okres 4-6 tygodni, a co potem? Dostajecie kolejny plan dietetyczny, treningowy na okres kolejnych 4-6 tygodni. A gdzie tutaj kontakt z podopiecznym i kontrola postępów? Zapytacie, ale po co? Przecież macie rozpisany plan na 6 tygodni, a w nim już zawarte odgórnie zmiany. Np. co tydzień odejmujecie 200kalorii, dokładacie 20min cardio itd. A co jeśli waga spada w dół? Mamy wprowadzać kolejną zmianę, która jest totalnie niepotrzebna? Czy taki trener bez jakiegokolwiek wglądu na Wasze postępy może powiedzieć, że ma pełną kontrolę nad przebiegiem i może zapewnić Wam 100% bezpieczeństwa? ABSURD !!

Wracając do tematu rozpisywania planu, nie dajcie się nabrać na takie coś jak plan na 4-6 tygodni, bo jest to zwykły chwyt marketingowy stosowany przez trenerów (bo przecież muszą za coś brać pieniądze od podopiecznych). Jednak w rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej. Zmiana całej diety jak i planu treningowego co 4-6 tygodni jest zwykłym strzałem w kolano. Organizm przez ten czas nie zdąży się nawet zaadaptować do danego treningu jak i odżywiania! Tak naprawdę, aby ocenić czy dany trening przynosi zamierzone rezultaty, czy dieta się sprawdza, a także ocenić jak działają na nas poszczególne produkty i makroskładniki jest wręcz nie możliwe, a co za tym idzie? Żaden trener w ten sposób nie jest w stanie w dłuższym wymiarze czasowym poznać Twojego organizmu. A co z efektami? Jasne na początku będą, bo spowoduje to sama dieta i trening. Jednak po kilku tygodniach, czy miesiącach takiej współpracy dopiero dostrzegamy, że to nie jest to, co być powinno, a nasza sylwetka nie wygląda do końca tak, jak byśmy tego chcieli.

Kolejna, jedna z najważniejszych kwestii – ZDROWIE !!  Na ten aspekt niestety jest kładziony najmniejszy nacisk. Trenerzy podsyłając gotowe plany dietetyczne, czy treningowe nie zwracają w ogóle na to uwagi. Co w efekcie? Po kilku tygodniach, miesiącach nasze zdrowie jest w totalnej rozsypce. U kobiet zaburzony cały układ hormonalny, ze zbyt drastycznym obcięciem kalorii i zniwelowaniem tłuszczy do minimum, czy problemy z tarczycą; są to jedne z nielicznych przypadłości, z którymi spotykam się na co dzień u kobiet, które zgłaszają się do mnie w sprawie współpracy. U mężczyzn natomiast, niski poziom testosteronu, libido, czy podniesiony kortyzol. Tak to niestety wygląda od wewnątrz, a my dostrzegamy tylko to co widać okiem, czyli progres sylwetkowy.

Ponadto, źle dobrany plan treningowy – jeżeli wg był dobrany, bo w 90% dostajecie gotowca. Pomijając przeciążenie organizmu zbyt dużym i nadmiernym wysiłkiem, co oddziałuje na zdrowie, a w efekcie też na postępy. Dochodzi jeszcze do czegoś takiego jak niesymetryczna sylwetka: najczęściej u kobiet zbyt mocno rozbudowane nogi i ramiona.  U mężczyzn, wręcz brak nóg, zapadnięta klatka – spowodowana nadmiernym jej rozbudowaniem, a zaniedbaniem mięśni pleców, które to właśnie prostują naszą sylwetkę i wtedy zyskuje ona na pełności. Są to jedne z nielicznych błędów, które wynikają ze złego planu treningowego.

Dlaczego, więc mam tzw. Pakiety (abonamenty) miesięczne za stałą kwotę?

Ja skupiam się na każdym podopiecznym indywidualnie i wprowadzam zmiany w sytuacjach, które tego wymagają. Nie zmieniam całych planów, gdyż jak wspomniałem powyżej jest to totalnie bez sensu! Ponadto, kontakt ze mną w zależności od wybranego Pakietu jest stały, a modyfikacja diety i treningu w zależności od postępów i samopoczucia danej osoby (np. jeżeli po spożyciu danego posiłku osoba nie czuje się komfortowo lub następują zmiany samopoczucia (ospałość), wprowadzamy natychmiast korekty).

Jeśli chodzi o dietę, nie narzucam odgórnie posiłków. Uważam to z biegiem czasu i współpracy z podopiecznymi, nawet za bezsensowne. Dlatego u mnie dostajecie przykładowe posiłki oraz całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak z nich komponować dany posiłek. Tak samo w przypadku treningu, jeżeli odczuwacie dyskomfort podczas któregoś ćwiczenia i po analizie techniki (z materiału video lub live) problem dalej występuje, zmieniamy ćwiczenie na inne. Każdy co tygodniowy raport składa się z wypełnienia gotowego formularza, w którym znajdują się m.in. pomiary, waga, zdjęcia sylwetki, posiłków, materiały video z techniką ćwiczeń oraz odczucia odnośnie treningu, diety, jak i życia codziennego, a także pytania dotyczące współpracy jak i luźniejszych tematów.

W ten sposób mogę nieustannie wszystko kontrolować, oceniać progres i modyfikować dietę, a także trening w zależności od celu i poprawy danych partii mięśniowych. Uważam, że jest to najlepsze podejście i wszyscy moi podopieczni, co również możecie zobaczyć sami, po wpisach jakie dostaje, metamorfozach, jak i opiniach. Ponadto 90% podopiecznych, z którymi rozpocząłem współpracę nawet 2 lata temu są ze mną po dzień dzisiejszy.

Bo dla mnie słowo „trener” to nie osoba, która pomaga nam tylko w osiąganiu doskonałej sylwetki, to coś więcej – to przyjaciel, osoba do której zawsze i ze wszystkim możemy napisać i liczyć na wsparcie! Bo dobre RELACJE we współpracy do podstawa !!

Każda współpraca rozpoczyna się od wywiadu, w ramach której należy wypełnić formularz dietetyczno – treningowy, w celach szczegółowej analizy potrzeb klienta.

Konsultacje trenersko-dietetyczne

Konsultacja LIVE / Skype – podczas spotkania, możecie zadawać pytania na nurtujące Was tematy związane z treningiem, odżywianiem jak i suplementacją. Skonsultować obecne postępy, ustalić dalsze plany działania na najbliższy okres oraz poradzić się w każdej dowolnej kwestii.

×
Plan Dietetyczny i Treningowy + Suplementacja


Zmiana nawyków
– Lista rzeczy, które należy wprowadzić w swoim codziennym odżywianiu, m.in. jakie produkty warto unikać i jaki rodzaj obróbki termicznej, jakie czynniki przynoszą korzystny wpływ na cały ten proces, oraz zarys jak komponować sobie pełnowartościowe posiłki. 

Plan treningowy dla początkujących – jest kierowany głównie dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z siłownią. Ma on na celu pobudzić wszystkie nasze mięśnie do pracy, dlatego też wykorzystywana jest tutaj metoda FBW (trening całego ciała na jednej sesji treningowej) 

Dobór suplementacji – Suplementacja dobierana jest pod dany okres (masa, redukcja) jak i również aktywność fizyczną (sztuki walki, ogólna sprawność i samopoczucie, inne sporty). Zachodzi również możliwość rozpisania posiadanej aktualnie suplementacji przez daną osobę. Warunek do rozpisania suplementacji – Posiadanie diety lub racjonalne odżywianie.

×
Pakiet LIVE (konsultacja + trening personalny)

Podczas spotkania, możecie skonsultować obecne postępy, ustalić dalsze plany działania na najbliższy okres oraz poradzić się w każdej dowolnej kwestii. Sam trening jest ukierunkowany w zależności od potrzeb (osoba początkująca, osoba zaawansowana), jak również poprawę danych partii mięśniowych po wcześniejszym obejrzeniu sylwetki:

– skupiamy się na poprawie techniki podstawowych ćwiczeń
– skupiamy się na poprawie techniki wybranych ćwiczeń
– przeprowadzamy trening wprowadzający (dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią)
– przeprowadzamy trening ukierunkowany pod daną partię
– modyfikujemy trening i ćwiczenia pod najbardziej odstające partie

×
Pakiet GOLD

Plan Treningowy – zawiera pełną rozpiskę ćwiczeń wraz z ilością serii i powtórzeń, oraz wskazówki, jakich błędów nie popełniać oraz na co zwrócić szczególną uwagę. W zależności od okresu, zawiera również dopiski odnośnie stosowania cardio i aerobów (w jaki sposób zacząć i jak manipulować, w zależności od postępów).

Plan Dietetyczny z monitorowaniem postępów – (plan dietetyczny + suplementacyjny (jeżeli jest taka konieczność)) – zawiera po kilka przykładów kompozycji na poszczególne posiłki, a także całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak można z nich komponować samemu dany posiłek. Ponadto, zawiera rozpisane makroskładniki na poszczególne posiłki, jak i ogólną kaloryczność diety – w skład wchodzi również miesięczny nadzór na podstawie co tygodniowych raportów wraz z pytaniami odnoszącymi się do diety.

×
Pakiet VIP

Zawartość pakietu:

Plan Treningowy – zawiera pełną rozpiskę ćwiczeń wraz z ilością serii i powtórzeń, oraz wskazówki, jakich błędów nie popełniać oraz na co zwrócić szczególną uwagę. W zależności od okresu, zawiera również dopiski odnośnie stosowania cardio i aerobów (w jaki sposób zacząć i jak manipulować, w zależności od postępów).

Plan Dietetyczny z monitorowaniem postępów – (plan dietetyczny + suplementacyjny (jeżeli jest taka konieczność)) – zawiera po kilka przykładów kompozycji na poszczególne posiłki, a także całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak można z nich komponować samemu dany posiłek. Ponadto, zawiera rozpisane makroskładniki na poszczególne posiłki, jak i ogólną kaloryczność diety – w skład wchodzi również miesięczny nadzór na podstawie co tygodniowych raportów wraz z pytaniami odnoszącymi się do diety.

Stały kontakt 24h, gdzie możecie pisać w razie jakichkolwiek wątpliwości, a ja w każdej wolnej chwili odpisuje na wasze wiadomości (Kontakt: mail, FB, tel)

 

×
The day of Your Life

Cały dzień z moją osobą podczas którego nauczę cię w miłej atmosferze, jak dysponować swoim czasem w trakcie dnia, aby wykorzystywać go w 100%, a szykowanie posiłków i treningi sprawiały Ci czystą przyjemność.

Biorąc pod uwagę obecny tryb życia i funkcjonowanie w trakcie dnia dobierzemy odpowiedni trening i sposób odżywiania. Podczas wspólnych zakupów pokażę ci na co zwracać uwagę przy doborze produktów, oraz czego unikać.

Ponadto, nauczę cię jak szykować i komponować sobie smaczne, a przede wszystkim pełnowartościowe posiłki i cieszyć się zdrowiem!

Możliwość zamówienia powyższej usługi jest po wcześniejszym kontakcie.

×
Trening Personalny

Trening jest ukierunkowany w zależności od potrzeb (osoba początkująca, osoba zaawansowana), jak również poprawę danych partii mięśniowych po wcześniejszym obejrzeniu sylwetki:

– skupiamy się na poprawie techniki podstawowych ćwiczeń
– skupiamy się na poprawie techniki wybranych ćwiczeń
– przeprowadzamy trening wprowadzający (dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią)
– przeprowadzamy trening ukierunkowany pod daną partię
– modyfikujemy trening i ćwiczenia pod najbardziej odstające partie

*Czas na zrealizowanie Treningów 1 miesiąc
*trening trwa ok 60 min
*cena nie obejmuje wejścia klienta na siłownię
*Treningi wykonuję w: White Star Power (Kraków) lub po wcześniejszym ustaleniu możliwość zmiany miejsca

×