Kilka zdań o mnie

Nazywam się Mariusz Janecki i jestem dyplomowanym Trenerem Personalnym (osobistym), a sport to moja pasja. Zamiłowanie do kulturystyki i fitness oraz zdrowego stylu życia pojawiło się u mnie w wieku 14 lat, od tamtej pory jestem nieustannie związany z branżą Fitness &Wellness.

Dzięki współpracy oraz spotkań z najlepszymi trenerami, dietetykami, fizjoterapeutami mam możliwość poszerzać i dopasowywać swoją wiedzę do zmieniających się warunków w pracy z klientem.

13120919_1144310805611585_233777840_o

Mariusz Janecki

SAM CZYNNIE TRENUJE I STARTUJE W ZAWODACH
Z NASTĘPUJĄCYMI OSIĄGNIĘCIAMI:

  • Brązowy medalista w kategorii Fitness plażowe open na Grand Prix Opole 2015
  • Mistrz Polski w kategorii Fitness plażowe mężczyzn do 178cm na Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski 2015
  • 6 Miejsce w kategorii Fitness plażowe mężczyzn do 178cm na Mistrzostwach Polski w Fitness 2016
  • 4 Miejsce w kategorii Fitness plażowe mężczyzn do 178cm na Grand Prix Polski 2016

Osiągnięcie idealnej sylwetki nie należy do najłatwiejszych, ale poprzez swoje zaangażowanie i ciężką pracę mi się to udało, ja to zrobiłem i Tobie też pomogę, jedynie czego wymagam od swoich podopiecznych to pełnego zaangażowania we współpracę i wytrwałości.

Pamiętajcie, że każdy wasz dzień ma być lepszy od poprzedniego, a wprowadzane zmiany czy to nawyków żywieniowych, czy też aktywności fizycznej w swoje życie musi sprawiać wam przyjemność, dawać wam wiele radości, bo warto żyć aktywnie, a nie dla aktywności. Z dietą a nie dla diety, z pasją a nie dla pasji. Uważam, że motywacja w połączeniu z ciężką pracą jest gwarancją sukcesu! Moje motto: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać”.

 

DLACZEGO POWINIENEŚ/-AŚ TRENOWAĆ WŁAŚNIE ZE MNĄ?

Poprzez profesjonalne podejście do każdego klienta, pomagam w krótkim czasie osiągnąć bardzo zadowalające rezultaty. Każdy organizm jest inny i w inny sposób reaguje na zadane bodźce. Z tego względu ciągle poszukuję nowych rozwiązań treningowych i żywieniowych, aby w jak najefektywniejszy sposób sprostać postawionym zadaniom.

Zmotywuję Cię do działania! Zarażę Cię determinacją, wytrwałością i pozytywną energią.

Dzięki współpracy ze mną, odpowiedniemu treningu, zdrowemu odżywianiu i pełnemu wsparciu z mojej strony osiągniesz niemożliwe, dokładnie tak jak zrobili to moi dotychczasowi podopieczni. Niezależnie co chcesz osiągnąć, osiągniemy to wspólnie!

 

W ZALEŻNOŚCI OD TWOICH POTRZEB, DOBIERZEMY I ZREALIZUJEMY ODPOWIEDNI TRENING DLA CIEBIE:

  • Trening odchudzający i redukujący tkankę tłuszczową,
  • Trening budujący masę i sile mięśniową,
  • Trening kształtujący, ujędrniający i wzmacniający mięśnie.
  • Trening funkcjonalny z użyciem TRX, Expanderów, Kettlebell oraz elementami stretchingu
  • Trening w plenerze, domu
  • Przygotowanie do testów sprawnościowych

OFERUJĘ:

  • treningi personalne
  • nauka pozowania do Męskiej Sylwetki (Fitness Plażowe)
  • układanie planów treningowych, dietetycznych
  • dobór suplementacji
  • konsultacje online
  • przygotowanie fizyczne zawodników różnych dyscyplin sportowych

Zapraszam do kontaktu!

KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE:

Oficjalna strona – http://mariuszjanecki.pl/
Facebook – https://www.facebook.com/trener.janecki
Instagram – https://instagram.com/mariusz_janecki
YouTube –https://www.youtube.com/
E-mail – janecki.trener@gmail.com
SNAPCHAT – mariuszjanecki
Tel. 794-415-252

Konsultacje trenersko-dietetyczne

Konsultacja LIVE / Skype – podczas spotkania, możecie zadawać pytania na nurtujące Was tematy związane z treningiem, odżywianiem jak i suplementacją. Skonsultować obecne postępy, ustalić dalsze plany działania na najbliższy okres oraz poradzić się w każdej dowolnej kwestii.

×
Plan Dietetyczny i Treningowy + Suplementacja


Zmiana nawyków
– Lista rzeczy, które należy wprowadzić w swoim codziennym odżywianiu, m.in. jakie produkty warto unikać i jaki rodzaj obróbki termicznej, jakie czynniki przynoszą korzystny wpływ na cały ten proces, oraz zarys jak komponować sobie pełnowartościowe posiłki. 

Plan treningowy dla początkujących – jest kierowany głównie dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z siłownią. Ma on na celu pobudzić wszystkie nasze mięśnie do pracy, dlatego też wykorzystywana jest tutaj metoda FBW (trening całego ciała na jednej sesji treningowej) 

Dobór suplementacji – Suplementacja dobierana jest pod dany okres (masa, redukcja) jak i również aktywność fizyczną (sztuki walki, ogólna sprawność i samopoczucie, inne sporty). Zachodzi również możliwość rozpisania posiadanej aktualnie suplementacji przez daną osobę. Warunek do rozpisania suplementacji – Posiadanie diety lub racjonalne odżywianie.

×
Pakiet LIVE (konsultacja + trening personalny)

Podczas spotkania, możecie skonsultować obecne postępy, ustalić dalsze plany działania na najbliższy okres oraz poradzić się w każdej dowolnej kwestii. Sam trening jest ukierunkowany w zależności od potrzeb (osoba początkująca, osoba zaawansowana), jak również poprawę danych partii mięśniowych po wcześniejszym obejrzeniu sylwetki:

– skupiamy się na poprawie techniki podstawowych ćwiczeń
– skupiamy się na poprawie techniki wybranych ćwiczeń
– przeprowadzamy trening wprowadzający (dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią)
– przeprowadzamy trening ukierunkowany pod daną partię
– modyfikujemy trening i ćwiczenia pod najbardziej odstające partie

×
Pakiet GOLD

Plan Treningowy – zawiera pełną rozpiskę ćwiczeń wraz z ilością serii i powtórzeń, oraz wskazówki, jakich błędów nie popełniać oraz na co zwrócić szczególną uwagę. W zależności od okresu, zawiera również dopiski odnośnie stosowania cardio i aerobów (w jaki sposób zacząć i jak manipulować, w zależności od postępów).

Plan Dietetyczny z monitorowaniem postępów – (plan dietetyczny + suplementacyjny (jeżeli jest taka konieczność)) – zawiera po kilka przykładów kompozycji na poszczególne posiłki, a także całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak można z nich komponować samemu dany posiłek. Ponadto, zawiera rozpisane makroskładniki na poszczególne posiłki, jak i ogólną kaloryczność diety – w skład wchodzi również miesięczny nadzór na podstawie co tygodniowych raportów wraz z pytaniami odnoszącymi się do diety.

×
Pakiet VIP

Zawartość pakietu:

Plan Treningowy – zawiera pełną rozpiskę ćwiczeń wraz z ilością serii i powtórzeń, oraz wskazówki, jakich błędów nie popełniać oraz na co zwrócić szczególną uwagę. W zależności od okresu, zawiera również dopiski odnośnie stosowania cardio i aerobów (w jaki sposób zacząć i jak manipulować, w zależności od postępów).

Plan Dietetyczny z monitorowaniem postępów – (plan dietetyczny + suplementacyjny (jeżeli jest taka konieczność)) – zawiera po kilka przykładów kompozycji na poszczególne posiłki, a także całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak można z nich komponować samemu dany posiłek. Ponadto, zawiera rozpisane makroskładniki na poszczególne posiłki, jak i ogólną kaloryczność diety – w skład wchodzi również miesięczny nadzór na podstawie co tygodniowych raportów wraz z pytaniami odnoszącymi się do diety.

Stały kontakt 24h, gdzie możecie pisać w razie jakichkolwiek wątpliwości, a ja w każdej wolnej chwili odpisuje na wasze wiadomości (Kontakt: mail, FB, tel)

 

×
The day of Your Life

Cały dzień z moją osobą podczas którego nauczę cię w miłej atmosferze, jak dysponować swoim czasem w trakcie dnia, aby wykorzystywać go w 100%, a szykowanie posiłków i treningi sprawiały Ci czystą przyjemność.

Biorąc pod uwagę obecny tryb życia i funkcjonowanie w trakcie dnia dobierzemy odpowiedni trening i sposób odżywiania. Podczas wspólnych zakupów pokażę ci na co zwracać uwagę przy doborze produktów, oraz czego unikać.

Ponadto, nauczę cię jak szykować i komponować sobie smaczne, a przede wszystkim pełnowartościowe posiłki i cieszyć się zdrowiem!

Możliwość zamówienia powyższej usługi jest po wcześniejszym kontakcie.

×
Trening Personalny

Trening jest ukierunkowany w zależności od potrzeb (osoba początkująca, osoba zaawansowana), jak również poprawę danych partii mięśniowych po wcześniejszym obejrzeniu sylwetki:

– skupiamy się na poprawie techniki podstawowych ćwiczeń
– skupiamy się na poprawie techniki wybranych ćwiczeń
– przeprowadzamy trening wprowadzający (dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią)
– przeprowadzamy trening ukierunkowany pod daną partię
– modyfikujemy trening i ćwiczenia pod najbardziej odstające partie

*Czas na zrealizowanie Treningów 1 miesiąc
*trening trwa ok 60 min
*cena nie obejmuje wejścia klienta na siłownię
*Treningi wykonuję w: White Star Power (Kraków) lub po wcześniejszym ustaleniu możliwość zmiany miejsca

×