Metamorfozy podopiecznych
Pod moim okiem wiele osób zmieniło swoje ciało, wybrane z nich prezentuję poniżej. W ten sposób chciałbym pokazać, że tak naprawdę każdy może zmienić swoją sylwetkę. Wystarczy zrobić ten pierwszy krok.
Patryk Chojnacki
Patryk Chojnacki
Michał Poloch
Michał Poloch
Konrad Kałużny
Konrad Kałużny
Andrzej Maniura
Andrzej Maniura
Radek Ćwieluch
Radek Ćwieluch
Paulina Trepto
Paulina Trepto
Metamorfoza Taty
Metamorfoza Taty
Monika Kierach
Monika Kierach
Michał Szumiec
Michał Szumiec
Maciek Szymeczko
Maciek Szymeczko
Adrianna Ratajczyk
Adrianna Ratajczyk
Bartek Golonka
Bartek Golonka
Adrian Niesto
Adrian Niesto
Michał Jakóbczak
Michał Jakóbczak
Dominika Chrzanowska
Dominika Chrzanowska
Jan Hubrich
Jan Hubrich
Marcin Chrzanowski
Marcin Chrzanowski
Mateusz Mitrus
Mateusz Mitrus
Konsultacje trenersko-dietetyczne

Konsultacja LIVE / Skype – podczas spotkania, możecie zadawać pytania na nurtujące Was tematy związane z treningiem, odżywianiem jak i suplementacją. Skonsultować obecne postępy, ustalić dalsze plany działania na najbliższy okres oraz poradzić się w każdej dowolnej kwestii.

×
Plan Dietetyczny i Treningowy + Suplementacja


Zmiana nawyków
– Lista rzeczy, które należy wprowadzić w swoim codziennym odżywianiu, m.in. jakie produkty warto unikać i jaki rodzaj obróbki termicznej, jakie czynniki przynoszą korzystny wpływ na cały ten proces, oraz zarys jak komponować sobie pełnowartościowe posiłki. 

Plan treningowy dla początkujących – jest kierowany głównie dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z siłownią. Ma on na celu pobudzić wszystkie nasze mięśnie do pracy, dlatego też wykorzystywana jest tutaj metoda FBW (trening całego ciała na jednej sesji treningowej) 

Dobór suplementacji – Suplementacja dobierana jest pod dany okres (masa, redukcja) jak i również aktywność fizyczną (sztuki walki, ogólna sprawność i samopoczucie, inne sporty). Zachodzi również możliwość rozpisania posiadanej aktualnie suplementacji przez daną osobę. Warunek do rozpisania suplementacji – Posiadanie diety lub racjonalne odżywianie.

×
Pakiet LIVE (konsultacja + trening personalny)

Podczas spotkania, możecie skonsultować obecne postępy, ustalić dalsze plany działania na najbliższy okres oraz poradzić się w każdej dowolnej kwestii. Sam trening jest ukierunkowany w zależności od potrzeb (osoba początkująca, osoba zaawansowana), jak również poprawę danych partii mięśniowych po wcześniejszym obejrzeniu sylwetki:

– skupiamy się na poprawie techniki podstawowych ćwiczeń
– skupiamy się na poprawie techniki wybranych ćwiczeń
– przeprowadzamy trening wprowadzający (dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią)
– przeprowadzamy trening ukierunkowany pod daną partię
– modyfikujemy trening i ćwiczenia pod najbardziej odstające partie

×
Pakiet GOLD

Plan Treningowy – zawiera pełną rozpiskę ćwiczeń wraz z ilością serii i powtórzeń, oraz wskazówki, jakich błędów nie popełniać oraz na co zwrócić szczególną uwagę. W zależności od okresu, zawiera również dopiski odnośnie stosowania cardio i aerobów (w jaki sposób zacząć i jak manipulować, w zależności od postępów).

Plan Dietetyczny z monitorowaniem postępów – (plan dietetyczny + suplementacyjny (jeżeli jest taka konieczność)) – zawiera po kilka przykładów kompozycji na poszczególne posiłki, a także całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak można z nich komponować samemu dany posiłek. Ponadto, zawiera rozpisane makroskładniki na poszczególne posiłki, jak i ogólną kaloryczność diety – w skład wchodzi również miesięczny nadzór na podstawie co tygodniowych raportów wraz z pytaniami odnoszącymi się do diety.

×
Pakiet VIP

Zawartość pakietu:

Plan Treningowy – zawiera pełną rozpiskę ćwiczeń wraz z ilością serii i powtórzeń, oraz wskazówki, jakich błędów nie popełniać oraz na co zwrócić szczególną uwagę. W zależności od okresu, zawiera również dopiski odnośnie stosowania cardio i aerobów (w jaki sposób zacząć i jak manipulować, w zależności od postępów).

Plan Dietetyczny z monitorowaniem postępów – (plan dietetyczny + suplementacyjny (jeżeli jest taka konieczność)) – zawiera po kilka przykładów kompozycji na poszczególne posiłki, a także całą gamę zamienników (oczywiście w odpowiednich proporcjach) wraz z objaśnieniem, jak można z nich komponować samemu dany posiłek. Ponadto, zawiera rozpisane makroskładniki na poszczególne posiłki, jak i ogólną kaloryczność diety – w skład wchodzi również miesięczny nadzór na podstawie co tygodniowych raportów wraz z pytaniami odnoszącymi się do diety.

Stały kontakt 24h, gdzie możecie pisać w razie jakichkolwiek wątpliwości, a ja w każdej wolnej chwili odpisuje na wasze wiadomości (Kontakt: mail, FB, tel)

 

×
The day of Your Life

Cały dzień z moją osobą podczas którego nauczę cię w miłej atmosferze, jak dysponować swoim czasem w trakcie dnia, aby wykorzystywać go w 100%, a szykowanie posiłków i treningi sprawiały Ci czystą przyjemność.

Biorąc pod uwagę obecny tryb życia i funkcjonowanie w trakcie dnia dobierzemy odpowiedni trening i sposób odżywiania. Podczas wspólnych zakupów pokażę ci na co zwracać uwagę przy doborze produktów, oraz czego unikać.

Ponadto, nauczę cię jak szykować i komponować sobie smaczne, a przede wszystkim pełnowartościowe posiłki i cieszyć się zdrowiem!

Możliwość zamówienia powyższej usługi jest po wcześniejszym kontakcie.

×
Trening Personalny

Trening jest ukierunkowany w zależności od potrzeb (osoba początkująca, osoba zaawansowana), jak również poprawę danych partii mięśniowych po wcześniejszym obejrzeniu sylwetki:

– skupiamy się na poprawie techniki podstawowych ćwiczeń
– skupiamy się na poprawie techniki wybranych ćwiczeń
– przeprowadzamy trening wprowadzający (dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią)
– przeprowadzamy trening ukierunkowany pod daną partię
– modyfikujemy trening i ćwiczenia pod najbardziej odstające partie

*Czas na zrealizowanie Treningów 1 miesiąc
*trening trwa ok 60 min
*cena nie obejmuje wejścia klienta na siłownię
*Treningi wykonuję w: White Star Power (Kraków) lub po wcześniejszym ustaleniu możliwość zmiany miejsca

×